söndag 10 januari 2010

Lite om helgen

Sådär, en helg till avverkad. Var på My Dog mässan med lilla M igår. Gick rätt så bra förutom att det var sjuhundra miljoner folk där. Kom fram till att människor är rätt sjuka i huvet. Är man inne i utställningssvängen har man nog lite skygglappar men som observatör såg jag bara en massa stressade hundar och saker till salu som hundar inte behöver.
Men det verkade som jag inte är allergisk som pricktestet visat. Kände nada, inte en klining eller nysning. Och lilla M som var helt hysteriskt rädd för hundar, eller ja, diesel i alla fall sa ingenting. Han ville förvisso inte klappa nån hund men vi var ju där i några timmar ändå.

Har inte lyckats få till nått plugg men tänkte tvinga ut mina syskonbarn med lilla M och en pulka efter lunch. Måste sammanfatta det sista kapitlet. Jag och H var sjukt effektiva i fredags, kände att jag har rätt stor koll ändå. Ska bara nöta in fortplantningen och njurarna med!
Var rätt nojig i början av veckan men nu känner jag ändå att jag kan rätt mycket så jag har slappnat av, men det innebär ju inte att jag kan strunta i att plugga! Nä nu ska jag ta en dusch och sen ringa lilla M´s kusiner!
Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar