fredag 15 januari 2010

Tidig morgon

Tja, nån gång ska ju vara den första. Sitter och skriver här kvart i sju på möran. Men gick upp för tidigt och är färdig. Känns ju liiiite onödigt att åka till Borås redan. Idag är alltså tentadag, kommer gå halvbra. Men kan ju inte direkt plugga nu eller hur?

När jag vaknade i morse hade jag för en kort stund glömt av att det var tenta idag, undrad varför C inte gick upp och att jag hade bråttom att lämna lilla M. Men kom snabbt till insikt igen.

I natt hände något märkligt. Strax innan elva böjar det smälla i dörren hos grannen, inget ovanligt med det, men hör en massa spring och prat. Kollar ut så står det en flyttbil utanför, Hör mera och mer spring och babbel i en halvtimme eller så, sen börjar dom "fylla" bilen. Är ju rätt nyfiken av mig så var ju tvungen att sitta uppe i en helmörk lägenhet (så ingen ska se mig) och glo ut genom fönstret. Såverkar ju som om vi blivit av med den jobbiga grannen helt utav sig självt! Gött mos.

Nä, ska slörpa i mig sista kaffet och bege mig mot Borås, undrar om det är kallt där, maybe I need Långkalsong.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar